Subject: Ettepaneku edastamine
From: "Sandra Metste" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 15:53:41 +0300

Meie viide: 25-01399

Majandus-ja Kommunikatsiooniministeerium

Edastame Riigikantseleisse saabunud Liliya-Anzelika Kostrova ettepaneku.

Lugupidamisega

Riigikantselei
Rahukohtu 3 | 15161 Tallinn
693 5555 | www.riigikantselei.ee |
<https://www.facebook.com/StenbockiMaja/> Stenbocki maja |
<https://twitter.com/StenbockiMaja> @StenbockiMaja

 From: Riigikantselei <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 22, 2025 8:41 AM
To: Riigikantselei - RK <[email-masked]>
Subject: osale.ee ettepaneku edastus

Sisestuse kuupäev T, 22/07/2025 - 08:37

Sisestatud veebivormi info:
Kirjelda probleemi, mida sinu idee lahendab
Töötan tootmisel suurte masinatega. Mina nagu operaator tean millised
probleemid on masinaga ja mida peab tegema. Masinal ei tööta turva
süsteemid mis panevad masina seisma kui näiteks käsi jääb masina vahele.
See on väga ohtlik. Tööandja ei soovi selliste probleemidega tegelema,
kuna masin töötab ja vana masina puhul see on normaalne et midagi ei
tööta.

Mida tuleb sinu arvates selle probleemi lahendamiseks teha?
Teha kohustuslik igaastane masinate kontroll. Et tuleks selle valdkonna
inspektor ja kontrolliks masinat ja ütles et kas on ohutu selle masinaga
tööd teha. Miks me peame riskima oma tervisega ja eluga kui tööandja hoiab
raha kokku ja ei tegele nende probleemidega.

Idee esitaja nimi
Lilija

E-posti aadress
[email-masked]

Nõustun esitatud andmete kasutamisega
Jah